۶ پاسخ

من میخوااام😫

انقباضه برو سریع زایشگاه nst بده

تایم سفت شدن شکمت رو یادداشت کن،
منظورم سفت شدن و ول کردنش
اگه نزدیک بهم بود تایمش برو بیمارستان

شاید انقباض باشه یا ماه درد عزیز
من رفتم ان اس دی دادم

به دکترت بگو ب نظرم

منم همینطوریم

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی