وفتی پسرم حامله بودم از ۵ ماه ببعد خیلی برام راحت و زود گذشت اوایل خیلی استرس سقط رو داشتم
والابرای من ماه پنجم دیرگذشت انگایکسال توماپنجمم گیرکرده بودم😂الانم که ماشیشمم هست خیلی زودداره میگذره ۵یا۶روزدیگه واردماه هفتم میشم اصلامتوجهش نشدم😃
برای من ۴ماه سخت گذشت چندروز دیگه میرم تو پنج
عالی منم امروز اولین روز هفت ماهگیمه،خیالت راحت ۶ ماهگی هم مثل ماه های قبلته،بااین تفاوت ک تو ۶ ماهگی دیگ شکم برات نمیزاره انقد ک لگد بزنه
من چشمم به تقویم گهواره خشک شد اصلا برام نمیگذره 😅
والا من از وقتی وارد ماه شش شدم هزارتا درد گرفتم کی تموم بشه ابن ماه خلاص شم
برا من ۵ و ۶ زود گذتش
ولی هفته اخر ۶ خیلی زود نگذشت
الانم که تازه یکی دو روزه وارد هفت شدم🥲
متاسفم ولی از این به بعدشه که دیر میگذره چون هم سنگین میشی هم چشم انتظاری مدام میشماری نمیگذره
عزیزم الان ک ۱۸ هفته ت هس تو ماه شش هستی یا پنج؟؟
چرا وقتی از ماما پرسیدم گفت ماه پنجم از هفته ۲۰ شروع میشه😕
منم تازه وارد ماه ششم شدم فعلا که خوبه خداروشکر
شیشم خوبه👌🏻
واسه من ۶ماه زود گذشت ولی ۷ماه نمیگذره😂😂😭😭
حس میکنم از ماه 6 به بعد داره دیر میگذره ولی قبلش زود گذشت
دیر میگذره😄🤣🤣
هیچ هنوز ۵ ماه نیستی ۴ ماه ۲ هفته ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.