دخترمن از وقتی بدنیا اومد کلا تا ساعت ۵اینا شیر نمیخورد میخوابید الان جدیدا ی ماهه شبا یه وقتا هر یک ساعت یه وقتا دوساعت یبار بیدار میشه نمیدونم چیکار کنم
من از شش ماهگی تقریبا قطع کردم .شب که بخوابه تا ساعت ۵/۵ الی ۶ صبح شیر نمیدم بهش اگه بیداربشه با پستونک یا آب میخوابه
خودش وقتش برسه قط میکنه. نورای من تقریبا داره قط میکنه
من تا وقتی بخواد میدمش
پسر من شیرخشکیه خودش دیگه بیدار نمیشه. ولی شیر مادر رو سخت میشه قطع کرد
پسر من یوقتایی بیدار میشه میخواد خیلی وقتا نه خودش اصلا بیدار نمیشه تا صبح
از 18ماهگی باید قطع کنید فک کنم
سلام نه من بچه هام میدم حتی وقتی ازشیر میگیرمشون هم یه هفته شبا پامیشم بازم شیرمیدم هم گرسنه نمونن هم سینه های خودم اذیت نشه
من قطع نکردم چون بچه ام تو خواب شیر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.