منم منتظرم بره بالاتر بفروشم
ولی میگن نیمه دوم سال طلا خیلی بالا میره
یعنی از برج ۶به بعد
اگه واسه کار فوری نمیخای نفروش چندروز پیش تا ۲۱ میل رسید باز اومد پایین
اگه پولش رو احتیاج نداری نفروش
اگه نیاز ضروری نداری نفروش
بله بالا میره
دیروز هجده بود
چرامیخاین بفروشین من فروختم خونه خریدم خیلی پشیمون شدم الان دیگه نمیتونم طلا بخرم😔
الان هیچی معلوم نیس
از قیمتا نمیشه سردرآورد
چنده الان؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.