کسی بلده ازمایش تفسیر کنه؟
پوشک شیرخشک شیرخشک پوشک پوشک

تصویر
۳ پاسخ

یه جا نوشته بدنت بر عله پیلو باکتری آنتی بادی ساخته یعنی اگه معده درد و علائم گوارشی همراهه ممکن معده ات هیلوباکتری داشته باشی که خب چندان چیز خطرناکی نیس با دارو حل میشه هموگلوبین هم یه مقدار کمه طبق آزمایش که میزانش اصلا چشمگیر نیس

کجا بردی ازمایش،

اینم بقیشه‌‌‌‌

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 🌿النا🐼🤍☔ مامان 🌿النا🐼🤍☔ ۱۶ ماهگی
مامان عشق های زندگیم مامان عشق های زندگیم ۱ سالگی
مامان عشق های زندگیم مامان عشق های زندگیم ۱ سالگی