من استفاده میکردم نفس دوست نداشت.
بعد زیتو کید گرفتم. عاشقش شد
پدیا بست خوبه
ارهخوبه
این خوبه
طعم دیگه ای نیس ازش؟
ارهخوبه دختر من دوس نداشت ویواکیدز گرفتم حالا شما بده شاید خوشش آمد و خورد
اره خیلی خوبه ولی دخترم نمیخوره من تو آب قاطی میکنم میدم
اره خوبه طعم پرتقالی داره اما دخترم زیاد دوسش نداره ولی همچنان چون دکتر گفته همینو میدم از چهارماهگی
آره خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.