هرکی خندید بگو جک گفتم عزیزم
بچه خودمو دوست دارم تا س سال پوشک کنم و فضولام پیدا کنم خدار و شکر پیدا شد فضولام 😒
تازه ۲ سالشه عزیزم منم تایپیکا رو موندم تعجب کردم😐 بقیه رو چیکار داری یه ذره مطالعه و تحقیق میکردن میفهمیدن درست نیست! حالا شاید یه عده اشون بچه هاشون مای بی بی در میاوردن و نمیخواستن مای بی بی بشن اما دیگه واقعا درست نیست رقابت که نیست
روح و روان بچه داغون میشه کلی استرس بهش وارد میشه
من دخترم یک سال و نیمش بود علاقه نشون داد و در آخرم کشید کنار و منم اصرار نکردم و الانم همچنان مای بیبی میشه هراز گاهی میریم دستشویی همچنان میترسه و... با مشاوره صحبت کردم گفت ۲ و نیم به بعد
اره عزیزم ۳ ماه بیشتره فک کنم گرفتمش ۱ سال و ۱۰ ماهگی گرفتمش
اره عزیزم یه ده روزی هست
من که نگرفتم، تو فکرشم نیستم حتی، خیلی زوده، ۲ و نیم به بعد، شاید سه سال
من کارگاه ترک پوشک رفتمپیش متخصص اطفال. خیلی موارد هست که باید بررسی کنیم بعد تصمیم بگیریم پوشکو برداریم اما همه اونموارد از بعد ۲۶ ماهگی بررسی میشه تا ۳۶ ماهگی. یعنی الان شرط سن رو نداره بچتون. تازه از دوماه دیگه باید یکی یکی شرایط شناختی و جسمانیش رو بررسی کنید یه فرمی هست تیک بزنید ببینید ایا بچه و خودتون اناذگی اینکارو دارید یا نه. پوشکیکی از مهمترین مراحل فرزندپروریه به دلیل تاثیری که بر اینده بچه داره از یبوست گرفته تا استرسهای پنهان بی دلیل بزرگسالی. حرف خودت درسته زیاد به حرف شوهرت اهمیت نده
زوده عزیزم.الان نمیتونه. گناه داره
عزيزم هركس يه جوره نوه عمه امم دختره خيلي ام زرنگه و همه چيو ميدونه الان چهار سالشه مادرش پوشكش ميكنه من مادرشوهرم اون موقع بچه نداشتم ميگفت همسرم يازده ماهه بوده از كجا تا كجا گفته جيييش جيش تو پوشكش جيش نكرده و از مرقع ديگه مشمبا نشده من ميخنديدم ولي پسرمم مثل همسرم از يكسالگي پوشك نشده و اينكه هيچوقت تو پوشكش هم پي پي نكرده تايمي كه پوشك بود هميشه گريه ميكرد كه ببرم تو دستشويي پي پي كنه
من یکسال نیم گرفتم
تا سه سالگی فرصت هست بذار بخندن مهم نیست بهشون بگو من با حرف قدیمی ها پیش نمیرم با مشورت متخصص اول امادگی میدم به بچم بعد پوشک رو ترک میدم
من پسرم رو تا ۳/۵ سالگی پوشک کردم😁😁😁😁
تا مرداد و شهریور نمیگیرم، هر مسی ام خندید بگو دکترش گفته، شما بیشتر بلدی از دکتر؟
هر کی گفت نگرفتی چرا بگو میخواستم فضولشو پیدا کنم بعد ک اونم خداروشکر پیدا شد
بچه ها با هم فرق دارن ببین آمادگی داره یا نه وگرنه روان بچه بهم میریزه . به حرف هیچ کسم اهمیت نده
من تا دو سال ونیم کامل نشه از پوشک نمیگیرم
بخندن به درک سلامتی بچه مهمتره یا خنده بقیه
منم نگرفتم با اینکه خودش جیش و پی پی رو میگه جیش رو میبرم دسشویی ولی پی پی رو نمیکنه واسه همون هنوز انگار میترسه
اول ۱ سالو ۱۰ ماه گرفتمش
من میخواستم بگیرم ولی اول پستونک و شیشه و دارم میگیرم
بعد پوشک اذیت میشع بچم
منم نگرفتم چن روز تلاشم کردم ولی دیدم امادگی نداره فعلا ولش کردم
یه ماهه گرفتم
یک ماهه گرفتم
منم نگرفتم
نه امادگی نداره ۲ سال و نیم به بعد میگیرم
من گرفتم
والا به فلانشون میخندن من هنوز نگرفتم آمادگی ندارع مریض شده بود بخاطر تبش باز میکردم مای بیبی ولی همش تو خونه جیش میکرد هرچی میگفتم دستشویی بریم جیش نمیکرد میترسید بد اینکه جیش میکرد منم نگرفتم
وا ۲سالشه تازه باید باهاش تمرین کنی یواش یواش از پوشک بگیری خندش کجاس
نه من نمی گیرم فعلا آمادگی نداره تازه از شیر گرفتم گناه داره دو تا پشت هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.