دو سالو نیم مگه واکسن دارن بچه ها؟

۶ پاسخ

پسر من امروز واکسن سرخک زد بهداشت هم خیلی شلوغ بود همه اومده بودن بچه هاشون واکسن بزنن...تازه میگن اومده حتماباید بزنید

من امروز زنگ زدن بهم برای واکسن سرخک

نه عزیزم مراقبت فقط

نه قدووزن ووقطره ویتامین آ

نه

برا استان های جنوبی گفتن یه دوز دیگ سرخک بیان بزنن همه جا نگفتن

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان ۳ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی