منم یبار درست کردم تلخ شد و بیمزه نخورد
تو سوپش همه چی بریز یکمی نمک هم بریز من دکترم گفت یکمی عب نداره
قشنگ طعم دار کن ببین میخوره
پسرمنم اینجوری بود دهنشو سفت میبست
الان غذای سفره میدم خیلی خوب میخوره
هویج و سیب زمینی توی غذا روهم خوب میخوره
غذای سفره بده نذار بدغذا شه
بلد نیس قورتش بده گلم بهش فرصت بده یاد میگیره
بچه منم تف میکرد اولش بلد نیستن قورت بدن الان کم کم داره یاد میگیره قورت بده
تا یکسالگی وزن گیری اصلی بچه با شیر هست غذا کمکی هستش واینکه بچه بهتره دیگه بعد ۶ ماهگی پستونک نگیره ولی از دکترش بپرسید
والا پسر منم اینجوری شده نمی دونم چرا
فقط سیب و موز بریزم تو پستونکش دست خودشه میخوره
عزبزم یکم شیرینش کن شاید بخوره ولی اولش عکبنجورین نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.