خانم ها شما به بچه هاتون اب جوشیده هم میدین

۹ پاسخ

از روز اول ک از بیمارستان اومدیم نبات داغ میدادم چون شیر نداشتم تا سه روز باهمون سیرش میکردیم

من توش یدونه قند میندازم میدم

من بچم تب کرد دکتر گفت بده وگرنه وقتای دیگه نه

نباید اب بدید حرف هر دکتری رو هم قبول نکنید

تصویر

کلا تا ۶ ماه فقط شیر باید بدی

زیر ششماه چه تشنگی چه گرسنگیش فقط با شیر خشک یا شیر مادر رفع میشه نیاز به اب نیست اصلاااا

خیر نمیدم مگر جوشیده سرد شده رو باهاش شیرخشک درست کنم

اره دکتر گفت بده

من تا ۷ ماه ندادم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی