از روز اول ک از بیمارستان اومدیم نبات داغ میدادم چون شیر نداشتم تا سه روز باهمون سیرش میکردیم
من توش یدونه قند میندازم میدم
من بچم تب کرد دکتر گفت بده وگرنه وقتای دیگه نه
نباید اب بدید حرف هر دکتری رو هم قبول نکنید
کلا تا ۶ ماه فقط شیر باید بدی
زیر ششماه چه تشنگی چه گرسنگیش فقط با شیر خشک یا شیر مادر رفع میشه نیاز به اب نیست اصلاااا
خیر نمیدم مگر جوشیده سرد شده رو باهاش شیرخشک درست کنم
اره دکتر گفت بده
من تا ۷ ماه ندادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.