من از همون هفته های اول دادم چون شیرم چرب بود نمیتوانست دفع کنه
دکتر میگفت بعد از هر دو وعده شیر بهش آب بده
من ک الانم بعضی موقع ها میدم ویتامین آ د چون زیاد شیرینع میپره گلوش ندم نمیتونه حضم کنه
دکترا برای کم آبی تابستون میگن به بچه ها بدیم کمی
مگه به نوزاد آب میدن😐😐😐 والا ما که شنیدیم کلیه های بچه نمیتونه آب و هضم کنه بچه رو داغون میکنه 😐
شیش ماه ب بعد
ینی از وقتی غذاخور میشن دیگ آبم باید بدی
اب اكر بدى بايد مثله اب شيرخشك باشه، يعنى اب جوشيده سرد شده
دخترم جون دلپيجه ميشه و درد داره ، باديون و نبات دم ميكنم يه كم بهش ميدم روز در ميون ،كه تخليه بادش راحت بشه
روزايى كه اونجورى با جوشونده اب ميخوره كه ديكه جدا نميدم ، روزاى ديكه در حد دو قطره چکون ، اب جوشيده سرد شده ميدم بيشتر همون سمت ظهر كه كرمه
واسه شروع عذاكمكى ديكَه اب واجبه ، براى پسرم كه دكتر فوق تخصص كفت از اول ۵ماه غذا رو شروع كن ، آب و تو شيشه ميدادم ، زيادم ميخورد
من بچم نارس بدنیا اومد دکترش خیلی معروف و کار بلده از اول بردم پیش اون پرونده تشکیل دادم بعد دکترش گفت بچه های کم وزن آب بدنشون کمه الانم فصل گرما بخصوص نوزادای کمکی میخورن یا شیر خشکی هستن شیر خشک بچه رو خیلی تشنه میکنه حتما بهش آب ماجان بده مخصوص نوزاد هاست منم خریدم روزی نصف قطره چکون بهش آب میدم
۶ماه ب بعد
من از سه ماهگی میدم چون هوا خیلی گرمه و بدن بچم کم آب شده بود
الان ک اصلا ندیدی شش به بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.