خانما از کی میشه ب بچه آب جوشیده سرد داد

۸ پاسخ

من از ۴ ماهگی دادم

عزیزم بدن بچه برای خوردن اب تا قبل ۶ماهگی اماده نیست همون شیر تشنگی رفع میکنه

بده اندازه یکی دوتا قاشق چای خوری

من دکتر گفت بده مخصوصا اگر شیرخشک میخوره گفت بعد هربار شیرخشک یه قاشق بده

یه قطره چکون کامل بده واقعا اونا هم تشنشون میشه

من هر دفعه بعد حموم میدم یه قاشق

من میدم دکتر گفت اندازه یه قاشق چایخوری اشکال نداره

ازالانم میتونی من امروز دکترپسرم گفت بوه

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی