ب بچه هاتون اب میدین؟اصن از کی میشه اب داد؟

۴ پاسخ

من از اول دادم ولی خیلی کم. در حد چنذ روز ی بار. ی وقتایی هم میشد کلا ی ماه نمیدادم

از ۶ ماهگی به بعد . چون زودتر بدی خطرناکه باعث ورم میشه

ن بابا کوچیکن

از۶ماهگی باید اب بدی

سوال های مرتبط

مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۴ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۸ ماهگی
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی
مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان یسنا۵ساله ونورا مامان یسنا۵ساله ونورا ۱۱ ماهگی