خانما شما از چند ماهگی ب بچه هاتون آب میدین

۵ پاسخ

من اب نمیدم ولی بعضی وقتا بچمو میچشونم پستونکش میزنم تو بعضی چیزا بهش میدم،هرچی بچه پاستوریزه بار بیاری بدتره،من تو فامیل دیدم بچه هاشون بد غذا و لاغر و جسم و جون ندارن اصلا

از ۶ ماهگی به بعد قبلش توروخدا چیزی ندید کلی علم و تحقیق راجع بهش شده به حرف کشی گوش نده تا قبل ۶ ماهگی شیر مادر فقط و حالا مجبوری شیر خشک

دکتر به من گفت چند قطره آب میتونی بهش بدی،روز اول دادم ولی روزای بعد ترسیدم بدم

جدیدا میدم اصلا خوشش نمیاد تف می‌کنه

من بعضی وقتا چند قطره چکون ب بچم اب میدم

سوال های مرتبط

مامان رادان و 👶🧡 مامان رادان و 👶🧡 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان روژان محمد سهیل مامان روژان محمد سهیل ۹ ماهگی
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان مريم مامان مريم هفته سی‌ام بارداری