خانوما شما از چند ماهگی ب بچه هاتون اب دادین؟

۳ پاسخ

اواسط چهار ماهگی

از ۶ماهگی
اب جوشیده نمیخورد اب شیر میدم

من از سه ماهگی روزی یک قاشق چایخوری بعد از قطره آد بهش میدم چون خیلی شیرینه میپره گلوش

سوال های مرتبط

مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان مريم مامان مريم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی ۱ سالگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد