مامانا از چند ماهگی اب جوشیده دادین به بچه هاتون؟؟

۳ پاسخ

من از روزی ک وارد ۴ماه شد دکتز گفت روزی دوبار بهش بده هربار ۲۰سی سی

به من گفت چون شیرخشک میدی تا سی سی سی در روز اب جوشیده سرد بده

اب دادن به بچه باید بعد از 6 ماهگی باشه

سوال های مرتبط

مامان مريم مامان مريم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سورنا👣🧜‍♂️ مامان سورنا👣🧜‍♂️ ۱۷ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان اریامهر مامان اریامهر ۱۴ ماهگی