دکتر بچه ی من از ۴۰ روزگی گفت بده یه ق چ
من از یک ماهگی میدادم دکتر گفت بده برای اینکه شیر خشک میخوره
بايد دكتو بگن من به تجويز دكتر از دوماهگي ميدم روزي ٥سي سي بود از هفته پيش گفتن روزي ١٠ سي سي
منمیدم الان روزی یک الی دوبار البته کم در حد دو قاشق غذاخوری هر دفعه چون شیرخشکیه کلا و گرمه هوا
موقعی ک کمک کنی بهش بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.