۵ پاسخ

دکتر بچه ی من از ۴۰ روزگی گفت بده یه ق چ

من از یک ماهگی میدادم دکتر گفت بده برای اینکه شیر خشک میخوره

بايد دكتو بگن من به تجويز دكتر از دوماهگي ميدم روزي ٥سي سي بود از هفته پيش گفتن روزي ١٠ سي سي

من‌میدم الان روزی یک الی دوبار البته کم در حد دو قاشق غذاخوری هر دفعه چون شیرخشکیه کلا و گرمه هوا

موقعی ک کمک کنی بهش بدی

سوال های مرتبط

مامان ابولفظل و ایلیا مامان ابولفظل و ایلیا ۴ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی