۳ پاسخ

من روزی دوبار بهش آب میدم(اب جپشیده هم دمای محیط)🫠 تازه بجز ابجوش
بقول مامانم از بس الان به بچه ها تا شش ماهگی آب نمیدن آنقدر چشمای بچه ها ضعیف میشه چون چشم تو آبه

از وقتی غذا خور شد

شش ماهگی

سوال های مرتبط

مامان فرهاد و فرهام مامان فرهاد و فرهام ۷ ماهگی