مامانا از چند ماهگی به نی نی هاتون آب دادین؟؟؟

۸ پاسخ

میگن از شیش ماهگی باید داد

من الان یک قطره شم په نداوه 2مانگ و 15روژه 🙄😐

اگه شیرویشک بخوا تونیان دبه

دو ماهگی

من الان که سه ماه دادم با نبات و چندقطره عرق نعنا اونم وقتی خیلی نق نق میکنه که مثلا دل‌درد داره مامانم میگه مثل گرمیچر زمان قدیم میشه

از روزی که فرنی شروع کردم

از همون روزهای اول خیلی کم اونم آب جوشیده

از روز اول در حد چند قطره ولی باید آب جوشیده باشه

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی