میگن از شیش ماهگی باید داد
من الان یک قطره شم په نداوه 2مانگ و 15روژه 🙄😐
اگه شیرویشک بخوا تونیان دبه
دو ماهگی
من الان که سه ماه دادم با نبات و چندقطره عرق نعنا اونم وقتی خیلی نق نق میکنه که مثلا دلدرد داره مامانم میگه مثل گرمیچر زمان قدیم میشه
از روزی که فرنی شروع کردم
از همون روزهای اول خیلی کم اونم آب جوشیده
از روز اول در حد چند قطره ولی باید آب جوشیده باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.