۸ پاسخ

من گزاشتم چون اب دهنش میپرید توگلوش یا بالا میاورد میترسیدم بپره گلوش

من میزارم

از اول چون رفلاکسش داشت ولی بالش نباید خیلی نرم باشه که سر بچه فرو بره توش

من نمیزارم تا ی سالگی فقط بالش فرم دهی

از اول

از همون اول

من چون بچم رفلاکس داشت از اول بالش میزاشتم چوری که تا شونه هاش بیاد

از اول

سوال های مرتبط

مامان تودلیم آیدا  💖 مامان تودلیم آیدا 💖 ۷ ماهگی
مامان 😍دخترکم😍 مامان 😍دخترکم😍 ۱۰ ماهگی