نی نی هاتون رو از چند ماهگی گذاشتین کالسکه

۷ پاسخ

از یه ماهگی
بچه توی کالسکه راحتتره تا اینکه بخای تو بغل بگیری مخصوصا نوزاد

از همون اول که عادت کنه پسر عموی من میترسید تو کالسکه

دوماهگی

1 ماهگی

دوماهگی

من دیروز گذاشتم 😁

من از اخرای یک ماهگی

سوال های مرتبط

مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی