خانما از چند ماهگی بچه تون رو داخل کالسکه گذاشتین؟؟؟

۶ پاسخ

منم حس کردم کوچیکه هنوز جرعت نکردم بذارمش تو کالسکه حس میکنم میوفته 😑😅
میذارمش تو کریر مثلا حموم رفتنی با اون میذارم جلوی در حموم

تنهایه وقتای واجب ومجبوریم

البته تا40روزگیش که بیرون نمیبریم

اره ازروزاول دیگه🙄

ازروزاول

از ۲۵ روزگی

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی