۳ پاسخ

از ۲ ماهگی.بزار از الان بعضی بچه ها از کوچیکی نزاری دیگه تو کالاسکه نمیشینن

کم کم میخوام بزارم

من از دفعه اول بعد از زایمان که خاستم برم بیرون میزارمش تو کالسکه

سوال های مرتبط

مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی