از چند ماهگی گذاشتید بچه هاتونو توی روروئک

۴ پاسخ

من فکر کردم از۵-۶ ماهگی باید بزاریم

هفت ماهگی به بعد

بنظرم بعد از اینکه کامل گردن و کمر گرفتن

۱.۲.

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان قنده عسلش 🫠 مامان قنده عسلش 🫠 ۱۷ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی