۴ پاسخ

آسیب زاست من نخریدم

پنج ماهگی

۶ماهگی به بعد وقتیکه شروع کنه ب نشستن میذارم تو روروئک اونم فقط تو حالتِ نشسته ش فعلا...

سلام من که نمیذارم تو ایران چندساله رورئک ممنوع شده

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان رادمان مامان رادمان ۱۲ ماهگی