۶ پاسخ

هرگز استفاده نمیکنم نه خریدم نه میخرم
چون سالهاس نقض شده به لگن و کمر کودک اسیب میزنه

روروئک ممنوع شده هم بخاطر خطرات هم بخاطر اینکه به ستون فقرات و اینا فشار وارد میکنه. دکتر گفت بهم

استرس دارم انقد دیدم از روروئک افتادن زخمی شدن خدا بخیر کنه از ۶میذارمش دیگه

از ۶ماهگی میزارن

من تازه میزارمش در حد دو یا سه دقیقه.اطرافش هم پتو مسافرتی میزارم که اذیت نشه و سریع برمیدارم

گوگل نوشته از ۶ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آریاوآراد مامان آریاوآراد ۶ ماهگی
مامان دخملم🐣🩷 مامان دخملم🐣🩷 ۷ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی