از بدو تولد ولی زیرشو پر کردم که کمرش اذیت نشه
یکی دو بار گذاشتم همون چند روز اول
تو بیمارستان هم گذاشتم می خواستیم بیاییم خونه
از ۱۵ روزگی هم کریر رو وصل کردم به ماشین به عنوان صندلی میذارم تو اون کلا وقتی خودم پشت فرمونم
من سفر میرم میزارم واقعا عالیهه
از داخل بیمارستان گذاشتم
بدنش درد نمیگیره
از بدو تولد
از همون روز اول میزارم عصای دستمه
فکر کنم از بدو تولد بزارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.