۷ پاسخ

از بدو تولد ولی زیرشو پر کردم که کمرش اذیت نشه

یکی دو بار گذاشتم همون چند روز اول
تو بیمارستان هم گذاشتم می خواستیم بیاییم خونه
از ۱۵ روزگی هم کریر رو وصل کردم به ماشین به عنوان صندلی میذارم تو اون کلا وقتی خودم پشت فرمونم

من سفر میرم میزارم واقعا عالیهه

از داخل بیمارستان گذاشتم
بدنش درد نمیگیره

از بدو تولد

از همون روز اول میزارم عصای دستمه

فکر کنم از بدو تولد بزارن

سوال های مرتبط

مامان پسر مامانش مامان پسر مامانش ۱۱ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان گل پسرام🩵 مامان گل پسرام🩵 هفته سی‌ام بارداری