۷ پاسخ

روانشناس ها میگن بعد یک سال و چهار ماه من واقعا موندم چیکار کنم

۲۳روزش بود ولی ۱۴روزگی انجام میدن

۴ماهی ختنه کردم چون نه غلت میزد نه چهاردستوپامیرفت راحت بود

۱۹ روزه بود

دوماهگی کردم ولی اگ امکانش بود زودترم میکردم بچه نفهمه

من ۴۰ روزگی میبرم

14روزگی تا نوزادە بهترە عزیت نمیشە زودم خوب میشە

سوال های مرتبط

مامان پارسا مامان پارسا ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان محسن مامان محسن ۱۲ ماهگی
مامان 🤴دنیام پسرام مامان 🤴دنیام پسرام ۹ ماهگی
مامان کوهیار مامان کوهیار ۵ ماهگی
مامان کوچک 🩵 مامان کوچک 🩵 ۲ ماهگی
مامان بچه ی مامانش مامان بچه ی مامانش ۱۱ ماهگی