۶ پاسخ

من شربت ویتامین دی پدیابست میدم ک ۵سی سی میشه هزارواحد.دکترش گفت تو این سن تا۱۲سال روزانه ۶۰۰تا۸۰۰واحد کافیه(جز بچه هایی ک کمبود دی دارن) پس من هرروز ۳تا۴ سی سی میدم

پدیابست ویتامین دی ۱۰۰۰

د۳ مارک پدیابست

پزشک دختر من گفته دو ماه یکبار یه قرص ویتامین دی ۵۰ هزار +یه قرص ویتامین Aبهش بدم

قطره کید تری فورت....
روزانه یک قطره برا نیاز روزانه کافیه....میشه روزی یه قطره بدی یا هفته ای نیم سی سی .
من خودم چهار پنج روز یه بار نیم سی سی میدم.

می‌خوام ویتامین دی بخرم نمیدونم روزانه و چه دوری باشه؟

سوال های مرتبط

مامان مامان پسری🚘 مامان مامان پسری🚘 ۵ سالگی