اگه بیمارستان هم چیزی نگفته نه
نه دوماهگی باید بزنی بعدشم هر دو ماه
عزیزم یکی بدو تولد تو بیمارستان میزنن یکی دیگه هم هس تا ۵ روز اول باید بری بهداشت بزنه با یه قطره هس همونجا بهشون میدن
توو خود بیمارستان میزنن' بعد از تولد. بعدی دو ماهگی هست
نه خودشون همون روز اول تولد میزنن
بیمارستان همه رو زده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.