خانما مینی واش بخرم یانه؟ احتیاجه؟

۷ پاسخ

بخر خوبه

من سر بارداری اولم گرفتم و زیاد ازش استفاده میکردم الان دوباره میخام از انباری بیارم و استفاده کنم

بخاطر یه لیوان شیر آدم گاو نمیخره دو دست لباس چیه که براش ماشین هم بخری

اگر ماشین لباسشویی گزینه baby care داره نیاز نیست دیگه بخری

من که میگم یکی از واجباته جون لباس بچه رو نمیشه با ماشین لباسشویی بشوری
کلا میشه اعصایه دستت

بستگی به خودت داره
تو ماشین لباسشویی که نمی تونی بندازی هر روز بخاطر چند دست لباس، ماشین ۸ کیلویی روشن کنی
با دست هم با کلی مشغله سخت میشه
برای همین من خریدم

والا من خریدم فریدولین اتومات
۱۰ و ۵۰۰ هم پول دادم بابتش الان خونمون جا ندارم ک وصلش کنم🚶‍♀️🚶‍♀️ موندم چیکارش کنم

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه ۱۳ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۰ ماهگی
مامان مهرسام وفندوق💙 مامان مهرسام وفندوق💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امید&هیراد مامان امید&هیراد ۸ ماهگی
مامان رادمان💙💙 مامان رادمان💙💙 ۱ ماهگی