۱۳ پاسخ

فقط باید با کارت یارانه بگیریمش یا با هرکارتی که به اسم سرپرستع؟؟؟

برا من چرا نیومده من دو نوبت قبلی گرفتم این بار نیومده والا پسرم خیلی نسبت به تولدش وزنش کمه

به ماازاول نریختن بااینکه وزن پسرم کنه

طرح یسنا چی نریختن؟

گفت ۵ ماه😅😅😅به بالا خدایی ما نه تو ۱۴۰۵ هستیم نه تو این

یعنی اینم شامل ما نمیشه

🔴 کالابرگ کودکان شارژ شد

🔹اعتبار طرح سوءتغذیه ویژه کودکان ۵ تا ۵۹ ماه امروز چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ شارژ شد.

🔹دهک‌های اول تا پنجم: ۱.۳۰۰.۰۰۰ تومان

🔹دهک‌های ششم و هفتم: ۸۰۰.۰۰۰ تومان

🔴 *جهت عضویت در کانال کلیک کنید 👇🏻
ble.ir/join/8w1pWumN2Q
ble.ir/join/8w1pWumN2Q*

برا ما کالا برگ هم نریختن

چطور باید موجودی بگیریم؟

برا ما که نریختن دیشب موجودی گرفتم فقط کالابرگ ریخته بودن

چجوریه شرایطش؟

برای ما ریختن، مال فروردین و اردیبهشت، ۲۶۰۰ریختم

میگن ریختن من شوهرم نیس موجودی بگیرم

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸صوفیا🧸🤎 مامان 🤎🧸صوفیا🧸🤎 ۱ سالگی
مامان پسرقشنگه مامان پسرقشنگه ۱ سالگی
مامان دختر قشنگم 🧿 مامان دختر قشنگم 🧿 ۱ سالگی