۷ پاسخ

متفاوته،از الان هم نگیر برا بعد،ممکنه اصلا بهش نسازه،یا خدایی نکرده حساسیت داشته باشه به لاکتوز و ...

شیرخشک رانمی تونی از الان بگیری
چون ممکنه بچت به شیر خشک معمولی حساسیت داشته باشه یا به لاکتوز یا پروتئین گاوی حساسیت داشته باشه یا رفلاکس داشته باشه
بعدم چند نوع باید بدی و عوض کنی تا یه شیر بهش بسازه

بستگی به ژنتیک بچه داره ..اپتامیل و اپتامیل پرونوتورا و بیومیل خوبن…از الان هم نگیر امکان داره به بچه نسازه یا بخایی شیر خشک مخصوص بگیری

بیومیل پلاس

من باردارم ازالان میخوام بگیرم قایم کنم واسه بعدنااا

شیر خشک بنظر من با بدن هر بچه متفاوت یکی اپتامیل میخوره تپل یکی میخوره لاغر باید امتحان کنی به ژن هم خیلی بستگی داره

بیومیل پلاس

سوال های مرتبط

مامان سوفی مامان سوفی ۲ سالگی
مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی