عزیزم سلیقهای ولی با احترام سلیقه من نیست😘
قبلا تو اینستا یکی اسم بچش دیار بود اون یکی هم گزاشت دیدار
ولی هویار ننننن یجوریه
بازم سلیقه ای عزیزم
دیار و دیان قشنگتره
دیار
دایان
قشنگتره به نظر من
اصلا قشنگ نیس
اسم دیار خیلی قشنگم
ولی هویار من زیاد نمیپسندم عزیزم
اسم دایان هم قشنگه معنیشم میشه سرافرازی و سربلندی
هویار یه جوریه
کوهیار بهش نزدیکه وقشنگتره
با عرض معذرت اصلا قشنگ نیس... انگاری داری به یکی هوووو میگی 😑
دیار مهیار
با احترام به نظر من قشنگ نیست
هو اولش خوب نیست به نظرم
دیارودیان خیلی قشنگیه بنظرم
سلام کوهیار هم تا حدودی به دیار میاد
دیاکو قشنگتر نیس؟
اسمای کردی خیلی خاصن باز سلیقه ایه
با احترام قشنگ نیس
ژیار هم قشنگه
عزیزم اسم کردیه؟ معنیش چی میشه؟
داری شوخی میکنی دیگه؟!
😐😐😐😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.