خانما نظدتون درمورد اسم کایا چیه؟

۹ پاسخ

کیاشا.لیام.مهراد.آراد.

ب دلم نمیشینه

کایا فقد کایا آلبورا😁

جالب نیس

سلیقه ها متفاوته من شخصا اسمهای اینجوری برام قابل هضم نیستن، و تو سلیقم نیس، بنظرم به ۲۰ سالگی بچه هم باید فکر کرد این اسمها مقطعیه ، باز هر طور سلیقه خودتونه عزیزم

منم اسم دخترام افرا و ارغوان هست.
با اینکه دوقلو بودن دوست نداشتم اسماشون شبیه هم باشه. دوست داشتم اسمشون از طبیعت و گل و درخت باشه.
عاشق این دو تا درخت هستیم من و‌شوهرم.
هرچی بقیه گفتم شبیه هم بزارین گوش‌ندادیم😂
ولی الان که صداشون میکنیم حس‌میکنم بازم بهم میان.

توهنوز اسم انتخاب نکردی 😅
کایا زیاد قشنگ نیست بنظرم

جالب نیست اگه میخوای با پسرت ست کنی به کوهیار ومهیار هم فکر کن

قشنگه😍

سوال های مرتبط

مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 ۲ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی
مامان آقا کیان مامان آقا کیان ۲ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ سالگی