کیاشا.لیام.مهراد.آراد.
ب دلم نمیشینه
کایا فقد کایا آلبورا😁
جالب نیس
سلیقه ها متفاوته من شخصا اسمهای اینجوری برام قابل هضم نیستن، و تو سلیقم نیس، بنظرم به ۲۰ سالگی بچه هم باید فکر کرد این اسمها مقطعیه ، باز هر طور سلیقه خودتونه عزیزم
منم اسم دخترام افرا و ارغوان هست.
با اینکه دوقلو بودن دوست نداشتم اسماشون شبیه هم باشه. دوست داشتم اسمشون از طبیعت و گل و درخت باشه.
عاشق این دو تا درخت هستیم من وشوهرم.
هرچی بقیه گفتم شبیه هم بزارین گوشندادیم😂
ولی الان که صداشون میکنیم حسمیکنم بازم بهم میان.
توهنوز اسم انتخاب نکردی 😅
کایا زیاد قشنگ نیست بنظرم
جالب نیست اگه میخوای با پسرت ست کنی به کوهیار ومهیار هم فکر کن
قشنگه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.