اسم پسر کایا بهتره یا کایان؟؟

۱۷ پاسخ

کایا بهتره

من سلیقم نیس هیچکدوم
کیان یا کیاراد عالیه

کارن و کیان هم قشنگه

کایا ب نظرم

اگه میخوای به کارن بیاد کایان بهتره
کارن = کایان
ولی بیا اسمم من پیشنهاد بدم که به کارپ بیاد😁😍
آرن هم بهش میاد
کارن = آرن

هیچکدوم

بنظرم هیچکدوم

کایا بهتره

کیان

کایا قشنگه

خواهرشوهر منم پسرش اسمش کارن اسم دومیشو گذاشت کاوان

من خودم کایا رو دوست داشتم حتی بجای صدرا . اما خب کایا و کایان هردو اسم های جدید هستند و یکم برای بقیه عجیب و غریبن. من در نهایت تصمیم گرفتم اسمی انتخاب کنم که همه بشناسنش و کمتر بشه مسخره کرد. الانم تو فکر آراش هستم. اسم قشنگیه و ایرانی و اصیله

کایا شیکتره

نمی‌دونم سلیقه من نیست اسمای قشنگترم هست بایدبگردی

کایا تلفظش راحت تره

تلفظ کایا راحتره

کایان

سوال های مرتبط

مامان دیاروتودلی🩵 مامان دیاروتودلی🩵 ۲ سالگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان نویان مامان نویان ۳ سالگی
مامان آوا مامان آوا ۲ سالگی
مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 مامان کارن 👼🏻و تو دلی💙 ۲ سالگی