کایا بهتره
من سلیقم نیس هیچکدوم
کیان یا کیاراد عالیه
کارن و کیان هم قشنگه
کایا ب نظرم
اگه میخوای به کارن بیاد کایان بهتره
کارن = کایان
ولی بیا اسمم من پیشنهاد بدم که به کارپ بیاد😁😍
آرن هم بهش میاد
کارن = آرن
هیچکدوم
بنظرم هیچکدوم
کایا بهتره
کیان
کایا قشنگه
خواهرشوهر منم پسرش اسمش کارن اسم دومیشو گذاشت کاوان
من خودم کایا رو دوست داشتم حتی بجای صدرا . اما خب کایا و کایان هردو اسم های جدید هستند و یکم برای بقیه عجیب و غریبن. من در نهایت تصمیم گرفتم اسمی انتخاب کنم که همه بشناسنش و کمتر بشه مسخره کرد. الانم تو فکر آراش هستم. اسم قشنگیه و ایرانی و اصیله
کایا شیکتره
نمیدونم سلیقه من نیست اسمای قشنگترم هست بایدبگردی
کایا تلفظش راحت تره
تلفظ کایا راحتره
کایان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.