۱۲ پاسخ

هاله هستش این😍 ایشالا مثبتی

چن روز صبر کن و تکرار کن

مثبته گلم

از منم ۲ روز ب موعد همینجوری بود فرداش رفتم ازمایش مثبت بود🫠مبارکت باشه عزیزدلم

بنظرم به هاله دل نبند حتی اگه مدیکور باشه چون واسه من چند بار هاله انداخته و پریود شدم دو روز بعد تکرار کن

منم هالشو دیدم
مدیکور الکی خط نمیندازه

روز موعودت بزن

فردا بزن انشاالله ب صلاحت باشه و باردارباشی

گلم خط تبخیر مال وقتیه که خشک میشه و یه خط نامعتبر میفته، ولی هاله مال اون وقته که هنوز تازه زدی و خیسه و خط دوم دیده میشه مال شما هالس😍

من دو روز مونده اصلا خط نیفتاد اما امروز زدم خط کمرنگ افتاد امروز موعدمه تو تایپیکم ببین

نه خط تبخیر نداره
صبر کن دو روز بگذره بعد بزن
ولی اینم هاله داره
برای من ۷ روز مونده به موعودم نشون داد دیگه روز موعودم کامل پررنگ شد

منفیه

بنظرتون فردا که یه روز به موعدمه . اگه بزنم پر رنگ تر میشه ؟

سوال های مرتبط