قشنگه مبارکه
خیلی قشنگ و جاداره مبارکه عزیزم به سلامتی استفاده کنی
منم همینو گرفتم رنگ مشکی البته کوله اش هم گرفتم
من کوله گرفتم هفته دیگه میخوام برم یدونه هم این مدلی بگیرم
خوشگلههه مبارك نینی باشـههه😘
منم همین مارک کولشو گرفتم
مبارکتون باشه از کجا خریدید من کل عبدل اباد رو گشتم بازار سیسمونی فروشارو خیلی کیفا بی ریخت بود
خوشگله🤍
عزیزم از کجا سفارش دادید و چه قیمت
خوشگله جا دار هم هست مبارکت باشه عزیزممم
قشنگه و شیک😉
هم قشنگه هم جادار مبارکه نینی باشه❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.