کلا این سه ماه آخر انگار سه سال طول میکشه تموم بشه حس میکنم یه ساله تو ماه هفتم گیر کردم
برا من که زود گذشت ماه هفت البته چند روزش مونده😂😮💨
واقعا خیلی دیر میگذره هنوز ۱ هفته دیگه مونده مادر شوهرم میگه ماه نهم بدتره هر هفتش ۱ سال میگذره
برا من خیلی زود میگذره😐😂
من اصن نفهمیدم چجوری شد هفت ماه😐
ماه هفتم منم خیلی دیر گذشت مخصوصا هم که فروردین بود یه سال گذشت
من امروز رفتم ت ماه هفت
واسه من ۶ دیر گذشت ولی ۷ و ۸ زود امان از این ۹😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫صدساله
هرچی برامن ۶ زود گذشت این هفت اصلا نمیگذره گیر کردم 🥴🥴🥴
اره خیلی دیر میگذره
۷ و ۸ میگذره ۹۹۹۹۹نمیگذره🤣🤣🤣🤣🤣
برا منم ماه 6تموم نمیشه 🤣 🤦🏻♀️
ماه ۷ خییییلی طولانیه🥲
هفت که زود میگذره
هشت نمیگذرررره
منممم
۷ خیلی دیر میگزره...خدا کنه ماه ۸ زود تموم شه
۸اصلا نمیگذره😭😭😭😭😭
تومیگی هفت من میگم نهم چرا نمیگذرههههههه🫄🫣
ماه هفتم که خوبه
ماه نهم
من الان دوساله تو ماه نهمم🫤🫤🫤فک کنم یه سه سال دیگه ام داشته باشم
دقیقا منم کلافه شدم حالا مثلا میگن ماه ۷ زود میگذره ۸ نمیگذره
منم ماه هفت هسم
دیرمیگذره؟؟؟!😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.