کفش دخترم قشنگه؟

تصویر
۱۷ پاسخ

قشنگه تقریبا شبیه مال پسرمه ما گرفتین ۵۵۰ البته قبل عید

عالیه

خیلی قشنگه مبارکش باشه

خیلییی

پارسال عید من از این برای دخترم خریدم صورتیشو

قشنگه پسر من سفید مشکیشو داره

مبارکه به خوشی بپوشه منم مثل این دارم مال من مشکی اون بندش سبز

آرهه عزیزم مبااارکش باشه

خیلی قشنگه عزیزم مبارکش باشه

مامان آرینا ،از چه سایتی خرید کردی

اره قشنگه ولی اگه برا تابستون گرفتی اینا گرمه پاهاشون عرق می‌کنه صندل بخر

خیلی قشنگه😍

چند خریدی

ای خدا 😍😍مبارکه

خیلییییییی مبارکه

خیلی مبارکش باشه😍

خیلی قشنگ مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان باران گلی💓 مامان باران گلی💓 ۳ سالگی
مامان السانا مامان السانا ۳ سالگی