۱۰ پاسخ

اینم دومیش

تصویر

دومی رو دیدم بزرگا هم میپوشن ازش

من اولی رو پسندیدم قیمتش چنده

من از اولي خوشم اومد كجا داره ؟پيج داره و چند؟

قطعا پلنگی

مدل اول سفیدش خیلی قشنگه البته مدل دوم بیشتر دخترونه تره

قطعا پلنگی اولی رو پسره من داشت زیاد تو پا جالب نیس

دومی قشنگتره، البته اگه ساده باشه نه پلنگی

فقط مطمئنی انگشتشو جمع نمیکنه
پسر من تو اینا انگشتشو جمع میکنه

اسپورت نگیر صندل برای دخملت دخترونه تر بخر

سوال های مرتبط

مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی