حتما حتما ببرید هزینه بشه که هوس سومی نشه😉
عزیزم بمن ربطی ندارها ببخشید شاید شما ناخواسته باردار شدید ولی شما ک نمیتونید پول ی سونو بدید ببینید وضعیت جنین چطوره چیزی ک ب سلامت اون بچه بستگی داره چرا ب دنیا میاریش ک ب دنیا اومدن هزینه ها ده برابر
با این گرونی ها اصلا ب فکر بچه دوم نیستیم 😑😑
اگه باردار بودم حتما میرفتم شده از شکم و لباس و خیلی چیزا بزنم ولی میرفتم تا از سلامت بچه ام مطمئن بشم
چقد من برام جالبه این تاپیک ها چقد منو تو فکر فرو میبرید
۲۵ سالمه هنوز بچه ندارم و وقتی بهش فکر میکنم تن و بدنم میلرزه و هیچوقت فکر بچه رو نمیکنم تو این وضعیت
بعد شما به راحتی مینویسی بچه دومو بارداری و برای هزینه هاش نمیخوای بری سونو و غربالگری
واقعا برگام
حتما برو قرض کن ولی برو
شده باشه از شکمم بزنم میرم
بچه که گناهی نداره . باید انجام بشه
کسی که تو این گرونی ها به فکر بچه ی میفته فکر پول سونو و آزمایش و هزاران مشکلات و خرج های اضافه ای که ممکنه تو بارداری پیش بیاد رو کرده حتما. سونو و آزمایش نره بعد بچه ی ناسالم بدنیا بیاره؟ هزینه های اون بچه که خیلی بیشتر میشه
بحث سلامتی بچه در اینده هستش
باید حتما انجام بشه
خب اونیکه بچه دوم میاره باید سونووازمایش بره دیگه چکاریه
من اگه پول ی سونو نداشته باشم اصلا به بچه دوم فکرم نمیکنم
چه ربطی داره شما از زمانی که باردار میشید تا لحظه اخر در برابرش مسئولی
حالا کسی که نتونه یه چکاپ ماهانه بره چرا بچه بیاره
هنر بچه اوردن نیست که هنر اینکه از همه لحاظ تامین باشه
سونو و آزمایش ربطی ب اول و دوم نداره هر بارداری نیاز ب چکاپ داره اون سونوهای واجب رو حتما برو
تو ک بچت کوچیک بوده نباید ب این زودی باردار میشدی گلم
🙄 مگه دلبخواه ، این چه سوالیه آخه
بچه آوردن یه چیز دلبخواه و اختیاری ، بعدش دیگه هیچ چیز اختیاری نیس
سونو و آزمایش چه ربطی به گرونی داره؟؟؟
معلومه که باید رفت
اره عزیزم بچه مریض ک خرجش بیشتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.