۶ پاسخ

اره ظهر نمیخوابونم عصر میبرم پارک ۹ و نیم شبم میخوابه شباییم ک قراره بریم بیرون ظهر ساعت ۳ونیم۴ میخوابونمش ک شب دیرتر بخوابه و بیرون باشیم

اره صبح صبونشو میدم نهارمو میزارم بعد میبرم دم در میشینم بازی کنه بعد میارم ناهار میدم میخوابونم بعد عصر میبرم هوا خوب باشه پارک اگرم نه یکم تو خونه بازی میکنه یا میریم خونه اقوام که بچه دارن باهم بازی کنن یا هم اکثرا خانه بازی میبریم

باباش از، سرکار میاد میبریمش پارک شهربازی اینا

بیرون که هر روز نمیشه بیرون رفت بیشتر حیاط میبرم دو روز یبار پارک یا پیاده روی

اره هر روز ميريم بيرون شبا هم بعد شام پارك جفت خونمون رو درست كردن ميريم اونجا ..ظهر ها هم برنامه كودك و خوراكي و اينا مشغول ميشن يا ميرن توي اتاق با داداشش بازي ميكنن

یه روز درمیون کلاس مادر و کودک داریم، هر روز ساعت ۲ میخوابه تا ۴، شبا هم ساعت ۱۱ میخوابه

سوال های مرتبط

مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی