۵ پاسخ

عزيزم من سه روز پيش خريدم برا دخترم
دخترمم خيلي دوسداشت ولي هر بار فقط دوتا يا سه تيكشو دادم و بلافاصله بعدش پي پي ب شدت ابكي داشته
اينجوري شد ك بقيشو خودم خوردم خيلي خوشمزس😋😋

پسر من موقع خوردن این چسدونشو میزنه ب برق نمیخوره🤣

من دادم دخترم خوشش نیومد

من تو افق کوروش میخواستم بردارم دیدم زده بالای ۱۲نخریدم دیگه

من خودم میخورم خیلی خوشمزس🤣

سوال های مرتبط

مامان زهرا کوچولو مامان زهرا کوچولو ۱ سالگی