۸ پاسخ

مهواهم همینه لجوجن

اره طبیعی پسر من تو بغلم اصلا چشم تو چشم نمیشه باهام

وای گاهی یه طوری نگاهشون رو میدزدن انگار ما هویجیم😂

بله طبيعيه همه بچه ها توي هر زمان ي اداي خاصي دارن توروخدا لطفا انقدر ذهنتونو دور از جون با اوتيسم و اين چيزا درگير نكنيد خودتونو لا اين فكرا از بين نبريد بچه ها كاراي مختلف انجام ميدن دليل نداره همه كاراشونو به چيزاي بد ربط بديم

عب نداره پسرمنم همینجوره

دقیقا پسرمنم همینه ‌الان زفته سمت بخاری خاموشه صداش میکنم انگارنه انگار

دختر منم گاهی اینکارو میکنه. پدرسوخته بازیشونه😂

بازیگوشه پسر منم گاهی لج میکنه اصلا نگام نمیکنه😂

سوال های مرتبط