۵ پاسخ

دختر منم نیمه اولیه امسال پبش ۲ باید بره. ولی نه پیش۱ نه ۲ واجب نیست‌ . میتونی نفرستی کلا. سال دیگه بفرستی کلاس اول. تشخیص اینک دیر بره یا نه هم بسپار به سنجش. اگه گیراییش پایین باشه خودشون میگن نره امسال

برچی عقب بندازی منم انشاا..پسرم سال دیگ مدرسه میره خیلی هم ذوق دارم

باید برن پیش ۲ ولی اجباری نیست منم نمیفرستم

یعنی ۶ سالگی باید بره کلاس اول؟ من باشم نمیفرستم ۶ سالگی مدرسه خودم ۶ سالم بود رفتم و واقعا اذیت شدم بقیه بیشتر از من می‌فهمیدن و من احساس خنگی میکردم . حتی تا آخر دبیرستان همینجوری بود و من هی فکر میکردم آخه چرا اینا میفهمن من نمیقهمم

امسال باید بره پیش ۲ سال دیگه کلاس اول
پیش ۱ چیز خواستی اموزش نمیدن ک بخای بچه را یه سال عقب بندازی

سوال های مرتبط