بیمارستان غرضی آموزشیه؟ ینی دانشجوها عمل میکنن یا چی؟؟

۸ پاسخ

من طبق تجربه چند نفر ک راضی بودن تصمیمم به غرضیه.. و هرکسی برا زایمان رفته میگه خیلی تمیزه و خوب
و البته چون نسبت به شریعتی اتاقاش خلوت تره گفتم غرضی

بعدم دکترتون عمل میکنه
من دکترم ندا نیازیه فکر میکنم زیر 15 تومن زیرمیزی بگیره. ولی تعریفشو شنیدم

به سلامتی

بیشتری از کمر بی حسی می کند

منم بچه دومی غرضی بودم راضی بودم ...این یکی هم میرم غرضی پیش ندا نیازی

غرضی عالیه هرکی‌میگه بده قبول نکن من زایمانم اونجا بود با دکتر نیازی خیلی هم خوب بود راضی بود هم از دکتر هم از بیمارستان

من کلا غرضی رو خیلی بخش زنانشو دوست داشتم

والا غرضی ادم سالمم بره توش سالم برنمیگرده

ن اموزشي نيس من بهشتي رو شنيدم انترن خيلي داره و كارشون خوب نيس

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا 😍❤️ مامان هدیه خدا 😍❤️ هفته سی‌ویکم بارداری