منم همینطورم احتمال میدم طبیعی باشه
منم خیلی ترشح داشتم رفتم گفت مشکل از کیسه آب باز رفتم سنو گرافی گرفتم گفت کیسه آب مشکلی ندارع
پیش دکتر خودم ک رفتم گفت یا عفونت داری اینکه ترشح دربارداری ی چیز طبیعیه
کاش یه زیپ داشت درشو میبستیم راحت میشدیم
منم همینم اما نمیدونم طبیعیه یا نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.