ببخشید من ترشح آبکی زیاد میاد ازم
تو این هفته ها طبیعیه ؟!

۴ پاسخ

منم همینطورم احتمال میدم طبیعی باشه

منم خیلی ترشح داشتم رفتم گفت مشکل از کیسه آب باز رفتم سنو گرافی گرفتم گفت کیسه آب مشکلی ندارع
پیش دکتر خودم ک رفتم گفت یا عفونت داری اینکه ترشح دربارداری ی چیز طبیعیه

کاش یه زیپ داشت درشو میبستیم راحت میشدیم

منم همینم اما نمیدونم طبیعیه یا نیست

سوال های مرتبط

مامان داداشی مهدیار مامان داداشی مهدیار ۹ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 مامان 🎀✨️آوین✨️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی❤️ مامان نی نی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی