توو سن دختر من مگه باید واکسن بزنن؟

۳ پاسخ

مگه یکسالگی سه گانه نزدنین که حاوی سرخک بود؟ پس چرا باید بزنید مجدد؟

ما خوزستان هستیم پسرم 3 سال و 9 ماهشه امروز زدمش

نه عزیزم،الان فقط سمت جنوب کشور چون سرخک شیوع پیداکرده بچه هارو میبرن واکسن میزنن

سوال های مرتبط