۲ پاسخ

منم همینم مچ پای چپمه،دکترم گفتم احتمالا بیشتر فشار بچه ب اون سمته و این آخرا فشار رو رگهای عروقی بیشتره،من چرب میکنم و ی بالشت میزارم زیر پام

نمک رو کلا قطع کن منم پای چپم یک دفعه ای ورم کرد نمک رو کلا قطع کردم خوب شد وقتی دراز میکشی هم یه چیزی زیر پات بزار

سوال های مرتبط